21 Ekim 2008 Salı


çok canım sıkılıyor bugünlerde..genelde böyle oluyor ama regl olmama 2 hafta kala canım hiçbir erkeği görmek istemiyor..ama reglime 1 hafta kala kuduruyorum..şimdi 2.haftasındayız yani tık olmayan haftada..
akşam geldi yine..seninle uyumak istiyorum dedi ama yalan ..piç sevişmeden duramaz biliyorum ben kızdığım için bu ayaklara yatıyor..iyi dedim gel takılalım..yok dedi uykum geldi hadi laptopu alıp yatak odasına geçelim..laptopu da alıyor uyanık sanıyor kendini..
geçtik yatak odasına bu tabi uyumuyor..ya dedim bak kendimi iyi hissetmiyorum hadi dön arkanı kıçını da bana daya sarılalım uyuyalım..anam o ne ya...küstü resmen..9 aydır ilk defa zaten ben ona istemiyorum dedim gerçi..
baktım olacak gibi değil iyi bari vereyim de zaten yorgun rahatlasın uyusun dedim..
bu sefer de tutturdu laptopu açıp porno izleyelim diye..ya hiç işin yoksa git porno seç(:P)aç laptopu çalıştır falan ..of yaa başka zaman ne kadar faalsam bu gece o kadar salaktım işte..elim kolum kalkmıyordu valla..ama bir hafta sonra aynı şeyleri o da bana yapar diye korktum ne dediyse yaptım valla..
çünkü bir kere tam televizyonda porno izlerken üstümden kaçıp yatak odasına saklanmıştı..ya ne büyük işkence o öyle tam zevkli yerinde kaçması...arkasından nasıl koşmuştum ..
81,5

17 Ekim 2008 Cuma

fantazi




delirmek üzereyim..akşam iş çıkışı eve gittiğimde anahtarımın olmadığını farkettim..ofisine gittim superb'nin çünkü anahtarım onda kalmıştı..yukarı çıkmadan aşağıdan aldım anahtarı ama bunun suratında bir neşe bir hoşluk..hayra da yormadım aslında kaale de almadım..canım arabamı al annene git biraz takıl sonra beni ofisten al biyerlere gideriz dedi..yeni kuracağı şirket için logo çalışacaktık bir kafede oturup..tamam dedim aldım arabayı anneme gittim..saat 7.30 gibi aradı ..gel beni al ofisten bir arkadaşım da var ama dedi yanımda otururuz birlikte..iyi peki madem dedim gittim ofisin önünde beklemeye başladım..önce bu çıktı kapıdan sonra arkadaşı(!)..inanamadım ya tekrar tekrar baktım. arkadaşım dediği kişi yaşadığımız yerde yapışkanlığı ile tanına ve sürekli erkeklerin peşini bırakmayan laubali bir gay.(gay bloggerlardan özür diliyorum ama her kesin farklı karakterlisi çıkıyor işte )arabaya bindiler bende ses yok tabi bütün moralim alt üst oldu..
evde sevişirken genelde heyecanlanı yüksek tutmak ve performansı arttırmak için o benim üstümdeyken kulağına değişik fantaziler fısıldardım..bunlardan biri de aramızda bir erkeğin daha olmasıydı ama ben bunu kastedmiyordum ki..yani bu sadece fantazi olarak söylenmiş ve öyle kalacak bişeydi..buna benzer farklı şeyler de fısıldamıştım kulağına bu onun performansını çok yükseltiyordu çünkü..sevişirken ikimiz de kafamızda o anları kurup yaşıyor gibi oluyorduk ama bana sormadan karşımda böyle birini görmem beni çok bozdu..bir yerde oturalım dedikçe eve gidelim diye ısrar etti superb..iyi dedim kızgınlıkla eve geldik..oturduk açtım aşkı memnuyu biz gay arkadaşla tabi işte behlül şöyle bihter böyle diyip daldık muhabbete..bu tabi direct onun üstüne atlayacağımı falan düşündü herhalde..suratına bile bakmadım..hatta o burda olamasa da biz gay arkadaşla birer kahve içip fal baksak diye geçirdim içimden..
nasıl tanıştıkları konusunda ikiside aynı yalanı atmaya çalıştı ama hallerinden ve verdiği falsolardan ikisinin de yalan söylediği açık açık belli oluyordu..
gitti onu evine bıraktık..benimle birlikte eve çıktı sonra superb..harika bir kavganın ardından ben gidip yatağıma yattım o sabaha kadar tıkır tıkır ortalarda dolandı..
kızdığım nokta bana yalan atıp kandırmaya çalışması..doğruyu söylese bu kadar kızmayacağım yemin ederim..bir de bu insan gerçekten çok yapışık ve laubali bir insan onu ofisine çağırması ve eve kadar getirmesi..nedir yani..sen tekrar farklı bir şirketle ortaya çıkmaya hazırlanıyorsun ofisine girip çıkan insanlara dikkat etmen gerekir..aman ya ne bok yersen ye bi daha sana fantazi anlatanın a.q!

15 Ekim 2008 Çarşamba

dün gece..


3 gündür kızgındım superb'ye..canımı yaktı mı yoksa saflığına mı denk geldi gerçekten bilmiyorum ama 1 cümlesi beni çok kızdırmıştı..önceki gün saat 12 gibi bir toplantıdan dönüşte uğradı ..kapıyı açtım arkamı dönüp gittim yatağıma yattım..usulca sokuldu yanıma yüzüne bile bakmadım..soyunup yanıma uzandı hafif hafif dokunuşları tenimde geziyordu ..kafamı öyle bir kilitlemişim ki kırgınlığa tam sevişme başlangıcında ona gitmesini söyledim..hiçbirşey demedi..usulca giyindi ve gitti..
kapıdan çıktıktan sonra mesaj çekti ne oluyor diye..zaten böyle zamanlarda sadece mesajla anlaşabiliyoruz..beni kırdığını söyledim mesajda..
bir türlü uyku tutmadı..oysa yaklaşık 4 gündür onunla uyuyamıyordum..toplantılar işlerin yoğunluğu ..yorganı kocaman katlayıp bacaklarımın arasına aldım..oymuş gibi sarılıp uyudum..
dün gece geldi..saat 10b civarı falandı..ben yine kapıyı açıp yatağıma gittim..bu sefer soyunmadı..geldi yanıma uzandı..saçlarımda geziniyordu eli..ben yine bişey konuşmadım ..aslında yaptığım şey ne kapris ne şımarıklık..sadece içimdeki kırgınlık o bana dokunduğu an bir canavar gibi ortaya çıkıyor..engelleyemiyorum..yüz vermeyince gitti yatağımın kenarına yere oturdu..bu sefer onun saçlarına dokunma ,tenini duyma hissi bende oluştu..gittim yanına saçlarına dokundum..gitmeliyim dedi..kalktı ve gitti...kaldım öylece..9 ayın içinde hiç böyle olmamıştı..hiç bu şekilde itememiştik birbirimizi..en kötü kavgamızda bile gözlerimiz kenetlendiğinde kavgayı bırakıp deli gibi sevişmeye başlamıştık..
2 saat sonra kapı çaldı..baktım kapıda duruyor..açtığım gibi kapıda sevişmeye başladık..deli gibi öpüyordu beni..önce duvara dayadı ..sonra halının üstüne yatırdı..sonra da kucağına alıp yatağa götürdü..tam hızlanırken birden çekti kendini..artık gözlerinin içine bakıp yalvayırodum ne olur sok onu diye..sokup yine hızlanıyor sonr yine çekiyordu..ben yalvardıkça altında kıvrandıkça heyecanlanıyordu..sonra bacaklarımı omuzlarına kaldırdı..orda film koptu bende..o girip çıktıkça benden deli gibi su geliyordu..su geldikçe daha da hızlandı tam 8 kez orgazm oldum..sonra ılık ılık içime aktı..o akış anı o kadar farklı bir orgazm yaşatıyor ki bana..hiç böyle olmamıştım şimdiye kadar..nefes nefese yanımda uzanırken ellerini yüzümde dolaştırdı..bir daha beni sensiz bırakma ne olur dedi..
sonra arkamı döndüm ve kalçalarımı kendine dayayarak sarıldı bana..sımsıkı..hayatta hiçbir şey beni ordan çekip alamaz,hiçbir kötülük yanıma yaklaşamaz gibi..

14 Ekim 2008 Salı

telefon


adam iyice manyamaya başladı..tam sevişmenin ortasındayız ^^nolur telefon hatlarını arayalım ''dedi...''nasıl yani ya ..sen onları arıyor musun yoksa''dedim..'''ya nolur konuşuruz çok heyecanlı olur ''dedi..

bunun ne olduğuna ben bile daha karar veremedim..tam sevişmenin ortasında bir kadınla konuşmak bana pek çekici gelmiyor açıkçası..

internet bağlandığı zaman görüntülü yaparız dedim olayı kapattık..ama ne sevişme hevesi kaldı ne o büyü ..

13 Ekim 2008 Pazartesi

o beni pirenses peri sanıyo..


eski kocam kadınların tahrik olduğu bölgelerden erkeklerin de tahrik olduğunu belirtmişti.zaten bana kattığı tek iyi bilgi buydu sanırım..şimdiki sevgilimle- ki kendisine superb diyelim-sevişirken bu fikir aklıma geldi..deli gibi sevişirken yavaşça kalçalarını okşamaya ve parmağımla yoklamaya başladım..zevk aldığı her halinden belli oluyordu ve süper bir seks yaptık ogün..ama gel gelelim adamın içindeki gizli duyguları sanırım ortaya çıkarmış bulunuyorum:)zira günde 7 kere seviştiğimiz oluyor bunun illa birini onu parmaklayıp masturbasyona ayırmaya başladık..aslında benim de hoşuma gidiyor ve hiç görmediğim birşeyi görüyor olmanın heyecanıyla gözlerimi fal taşı gibi açıyorken buluyorum kendimi:)
öyle güçlü vücutlu birinin parmağımı bu kadar istemesi beni şaşırtıyor:)..bazen bozulmuyor da değilim hani...