15 Ekim 2008 Çarşamba

dün gece..


3 gündür kızgındım superb'ye..canımı yaktı mı yoksa saflığına mı denk geldi gerçekten bilmiyorum ama 1 cümlesi beni çok kızdırmıştı..önceki gün saat 12 gibi bir toplantıdan dönüşte uğradı ..kapıyı açtım arkamı dönüp gittim yatağıma yattım..usulca sokuldu yanıma yüzüne bile bakmadım..soyunup yanıma uzandı hafif hafif dokunuşları tenimde geziyordu ..kafamı öyle bir kilitlemişim ki kırgınlığa tam sevişme başlangıcında ona gitmesini söyledim..hiçbirşey demedi..usulca giyindi ve gitti..
kapıdan çıktıktan sonra mesaj çekti ne oluyor diye..zaten böyle zamanlarda sadece mesajla anlaşabiliyoruz..beni kırdığını söyledim mesajda..
bir türlü uyku tutmadı..oysa yaklaşık 4 gündür onunla uyuyamıyordum..toplantılar işlerin yoğunluğu ..yorganı kocaman katlayıp bacaklarımın arasına aldım..oymuş gibi sarılıp uyudum..
dün gece geldi..saat 10b civarı falandı..ben yine kapıyı açıp yatağıma gittim..bu sefer soyunmadı..geldi yanıma uzandı..saçlarımda geziniyordu eli..ben yine bişey konuşmadım ..aslında yaptığım şey ne kapris ne şımarıklık..sadece içimdeki kırgınlık o bana dokunduğu an bir canavar gibi ortaya çıkıyor..engelleyemiyorum..yüz vermeyince gitti yatağımın kenarına yere oturdu..bu sefer onun saçlarına dokunma ,tenini duyma hissi bende oluştu..gittim yanına saçlarına dokundum..gitmeliyim dedi..kalktı ve gitti...kaldım öylece..9 ayın içinde hiç böyle olmamıştı..hiç bu şekilde itememiştik birbirimizi..en kötü kavgamızda bile gözlerimiz kenetlendiğinde kavgayı bırakıp deli gibi sevişmeye başlamıştık..
2 saat sonra kapı çaldı..baktım kapıda duruyor..açtığım gibi kapıda sevişmeye başladık..deli gibi öpüyordu beni..önce duvara dayadı ..sonra halının üstüne yatırdı..sonra da kucağına alıp yatağa götürdü..tam hızlanırken birden çekti kendini..artık gözlerinin içine bakıp yalvayırodum ne olur sok onu diye..sokup yine hızlanıyor sonr yine çekiyordu..ben yalvardıkça altında kıvrandıkça heyecanlanıyordu..sonra bacaklarımı omuzlarına kaldırdı..orda film koptu bende..o girip çıktıkça benden deli gibi su geliyordu..su geldikçe daha da hızlandı tam 8 kez orgazm oldum..sonra ılık ılık içime aktı..o akış anı o kadar farklı bir orgazm yaşatıyor ki bana..hiç böyle olmamıştım şimdiye kadar..nefes nefese yanımda uzanırken ellerini yüzümde dolaştırdı..bir daha beni sensiz bırakma ne olur dedi..
sonra arkamı döndüm ve kalçalarımı kendine dayayarak sarıldı bana..sımsıkı..hayatta hiçbir şey beni ordan çekip alamaz,hiçbir kötülük yanıma yaklaşamaz gibi..

3 yorum:

Adilyus dedi ki...

manyaksın sen:))

clarisa dedi ki...

senin gibi mi :)

Adilyus dedi ki...

benim kadar zor be kuşu:)