
adam iyice manyamaya başladı..tam sevişmenin ortasındayız ^^nolur telefon hatlarını arayalım ''dedi...''nasıl yani ya ..sen onları arıyor musun yoksa''dedim..'''ya nolur konuşuruz çok heyecanlı olur ''dedi..
bunun ne olduğuna ben bile daha karar veremedim..tam sevişmenin ortasında bir kadınla konuşmak bana pek çekici gelmiyor açıkçası..
internet bağlandığı zaman görüntülü yaparız dedim olayı kapattık..ama ne sevişme hevesi kaldı ne o büyü ..

10 yorum:
böyle bir şeyi de ilk defa duydum :) sevgilin 10 numaraymış...
napıcam bilmiyorum..hergün bişey çıkartıyo
:)) allah yardımcın olsun...
sevigilini bizimle tanıştır da bir iki taktik alalım kendisinden, feyz alalım :)
o sana öyle dediğinde dur o zaman telefon hatlarına gerek yok bi erkek arkım var onu arayalım deseydin ya:)
hahah sen konuşur musun
bence kesinlikle denenmeli.
Yani ben konuştuğumda aramaz ki böyle eğlenceli tipler:)) Bir kaç saat bende konuştum da sohbet hatlarında.
http://candies-candies.blogspot.com/2008/10/0-900-petunya-gerek-oldu.html
zaten sana benzer bir blog daha petuşum, clarisa ama biraz ürkek gibi sanırım sana oranla:))
ohh kadroya bak...
clarisa, adilyus, petus ve egzotica, kutup zencisi...
kan gövdeyi götürür burada ben baştan söyleyeyim... rtük kapatır bu bloğu :)
Ağır sapıklar olarak çoğalmalıyız:))) puahaha
ben sapık değilim lan ibne herif... kendi adına konuş... tek eşliliği kendine destur edinmiş, ırz namus düşkünü bir adamım...
ve hala bakirim... ve bakire bir kızlan evlenecem ben :)
ne sapıklığımı gördün iftiracı pezevenk :)
Yorum Gönder