14 Ekim 2008 Salı

telefon


adam iyice manyamaya başladı..tam sevişmenin ortasındayız ^^nolur telefon hatlarını arayalım ''dedi...''nasıl yani ya ..sen onları arıyor musun yoksa''dedim..'''ya nolur konuşuruz çok heyecanlı olur ''dedi..

bunun ne olduğuna ben bile daha karar veremedim..tam sevişmenin ortasında bir kadınla konuşmak bana pek çekici gelmiyor açıkçası..

internet bağlandığı zaman görüntülü yaparız dedim olayı kapattık..ama ne sevişme hevesi kaldı ne o büyü ..

10 yorum:

http dedi ki...

böyle bir şeyi de ilk defa duydum :) sevgilin 10 numaraymış...

clarisa dedi ki...

napıcam bilmiyorum..hergün bişey çıkartıyo

http dedi ki...

:)) allah yardımcın olsun...

sevigilini bizimle tanıştır da bir iki taktik alalım kendisinden, feyz alalım :)

Adilyus dedi ki...

o sana öyle dediğinde dur o zaman telefon hatlarına gerek yok bi erkek arkım var onu arayalım deseydin ya:)

clarisa dedi ki...

hahah sen konuşur musun

gerbera_ferezya@hotmail.com dedi ki...

bence kesinlikle denenmeli.

Yani ben konuştuğumda aramaz ki böyle eğlenceli tipler:)) Bir kaç saat bende konuştum da sohbet hatlarında.

http://candies-candies.blogspot.com/2008/10/0-900-petunya-gerek-oldu.html

Adilyus dedi ki...

zaten sana benzer bir blog daha petuşum, clarisa ama biraz ürkek gibi sanırım sana oranla:))

http dedi ki...

ohh kadroya bak...

clarisa, adilyus, petus ve egzotica, kutup zencisi...

kan gövdeyi götürür burada ben baştan söyleyeyim... rtük kapatır bu bloğu :)

Adilyus dedi ki...

Ağır sapıklar olarak çoğalmalıyız:))) puahaha

http dedi ki...

ben sapık değilim lan ibne herif... kendi adına konuş... tek eşliliği kendine destur edinmiş, ırz namus düşkünü bir adamım...

ve hala bakirim... ve bakire bir kızlan evlenecem ben :)

ne sapıklığımı gördün iftiracı pezevenk :)